New Stuff

Onsdag idag och idag gäller det skola och naturkunskaps prov. Lektionerna är ju så pass långa att efter provet har vi vanlig lektion, skit jobbigt tycker jag.. men slutar i alla fall runt fyra, planen efter det var antagligen en promis med L men de får vi se..

Glömde ju lägga in bilder på dom nya plaggen jag köpte så de ser jag till att fixa ikväll sedan kommer 2 shorts in i sortimentet om några veckor, som vi beställde igår, det skulle vara 3 st men sista paret fanns inte i min storlek så det sket sig men men nöjer mig med 2 par! Vill ha 2 par skor jag sett på H&M också men får se om jag beställer dom senare :)

Och en annan sak jag lovat är att lägga upp tips o dom kommer också senare ikväll, med allt plugg o inlämningar så har jag inte hunnit lägga upp det men efter ikväll har jag mindre att göra.

Nu ska jag plugga lite till !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0