It will be fun!

Hej och god förmiddag!

Jag hade faktiskt tänkt ta sovmorgon men det gick inte, blev väckt av en arbetskamrat och det hon vill göra fick mig att bli pigg.

Hon ska nämligen gå på mammaledighet och innan hon gör det ville hon överraska sina svärföräldrar med en behandling. Så jag ska ställa upp o göra en behandling idag o den andra på lördag om hennes svärfar nu går på hennes historia. Svärmor gick på historian idag så hon kliver in i salongen och då ska jag ta hand om henne hihi it's going to be fun !! så arbetsdagen idag kommer bli lite längre än vad jag hade trott..

Nu ska jag förbereda mig alltså sminka mig,platta håret o klä på mig innan jag ger mig iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0