Internationella kvinnodagen

Jag är hemkommen från min syster, blev ingen promenad dit då papi skulle till mamita(farmor) så han skjutsade mig dit vilket kanske var bäst för började helt plötsligt må illa, fast nu är det borta fast har lite ont i huvudet, börjar man bli sjuk? jaja försökte läsa lite om cellen och muskler men det går inte vidare bra ska nog äta lite mat nu o se om de blir bättre..

Jaja idag är det också internationella kvinnodagen så va ska man säga grattis? men för ett år sen hade jag mitt projektarbete(modevisning) för att samla in pengar till amnesty som är en organisation som stoppar våld mot kvinnor o andra saker. Jag minns faktiskt denna dag för det var riktigt varmt och inge snö fanns det ute men om vi ser idag så är det ju värsta skillnaden hehe..fast visst känner man hur solen värmer i ansiktet?!


Kommentarer
Postat av: amanda

svar: åh, det låter inte alls roligt! men vad bra att det är bättre nu iallafall :) ja tack, väldigt gulligt sagt! hoppas att allt kommer fortsätta var bra med dig också, så att inget blir värre :)

2010-03-08 @ 18:13:02
URL: http://amandaemiliadamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0