I'm sorry pigies

Idag hörrni hade jag helt glömt bort att vi skulle få kolla på organ och jag hade ju satt mig på listan för att kunna skära i något, så när lektionen började så fick vi dissekera ett hjärta och en njure, skit coolt att se något som vi bär runt på inne i våran kropp! Fast luktade ju inte speciellt gott men jag klarade mig igenom det duktig som jag är ;)

Efter det så blev det jobb och eftersom de ba va E där idag(alla andra sjuka) och eftermiddagen va rätt lugn så klippte hon mitt hår!  Det blev att klippa lite rakare, jag har ju haft page och så klippte vi lite uppklippt. Jag ska ju låta de växa ut lite så detta var de lättaste sättet att få de fint på en gång så jag slipper klippa så ofta..

Bild får ni imorn när jag stylat till håret lite för just nu är det lockigt och inte alls speciellt snyggt eftersom vi ej hann styla.

Nu ska jag äta middag : Pupusas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0