...

Jag kollade precis klart på CSI Miami och programmet är ju lite speciell denna vecka eftersom dom ger en trilogi, vilket betyder att de ska visas 3 dagar i rad eftersom de 3 städerna Miami, Las Vegas och N.Y är kopplade i samma "case" så längtar till imorn kväll!

Oh morgondagen kommer bli jobbig, hade nämligen glömt bort att jag ska ta blodprov, blodtryck o sånt där imorn 2 gånger.. direkt på morgonen blir ena gången sen ta mig till jobbet o ha en enda kund (knäpp som jag är blandade jag ihop allt) sen måste jag hinna hem äta o ta mig till vårdcentralen igen o göra samma prov. Efter det blir det skola. Vet inte hur jag ska hinna plugga imorn för på onsdag har jag prov.
Varför blev jag tvungen att glömma bort vistelsen på vårdcentralen?

Jaja nu ska jag försöka sova så jag orkar med morgondagen.

Puss och god natt!

Jag bjuder på mig själv ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0