Domingo 7

Hellu.
Nu har denna helg också passerat och som ni kanske märkt så har jag varit lite upptagen så jag har inte hunnit kollat på datorn typ.. Igår spenderade jag nästan hela dagen i Örebro. Det blev äntligen lite shopping och sedan åkte vi hem för lite mat och film, mådde inte så jättebra igår kväll så stannade hemma. Idag så har jag varit i Örebro igen men denna gång träffade jag en av mina närmaste killkompisar och hans familj, Bebisen Lionel är så söt och liten hihi.. alltså de är sjukt Toñito är 4 månader(tror jag) och han ser skit stor jämtfört med denna bebis o endå är det bara fyra månaders skillnad..

Nee nu ska jag fortsätta plugga nu när alla har lämnat huset så måste passa på !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0