Cumbia nen@!

Hej! Jag har haft lite fullt upp idag, gjort lite läxor sedan har jag haft en jäkla lång genomgång om cirkulationen osv.. så nu har jag allt till provet nästa vecka.

Sitter nu här och drömmer mig bort med musik eller ja lyssnar på cumbias och tänker mig sommar, sol, bara ben o dans! härligt ! Hur många längtar som jag?

Igår kväll så ringde Eshii mig och vi gjorde rekord, vi snackade nästan 2 timmar och det brukar aldrig hända oss, och fy va vi skrattade, minnen gör en bra !  Jag längtar tills på fredag för då kommer hon hiiit :)

Men nu hörrni kan jag inte sätta här längre, inte i lugn o ro i alla fall, brodern min är ganska dålig på matte o han ska ha prov så han frågar och frågar om sina övningsuppgifter så måste hjälpa honom innan han blir irriterad:P


Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0