Black out

Nu hörrni så är jag lite orolig. Antingen så fick jag världens black out eller så tog läraren alla frågor från en annan bok, vilket är den troligaste av dessa två saker.
Det är ju så att i min naturklass så använder vi 2 olika böcker eftersom att den boken vi egentligen skulle ha slutades att producera. För jag var kanon säker på att jag kunde allt till provet idag men när jag väl sitter där fanns de vissa grejer jag aldrig hört förut, panik fick jag iaf. Kollade sedan igenom boken och hittade absolut inte de frågor som jag inte kunde, antingen fanns de på andra sidor än dom hon gav oss att läsa eller så finns dom inte alls i min bok.. jaja orkar inte engagera mig i skolan idag. Nu lägger jag ner.
Promenad ikväll så får tagga ner.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0