Babysittning

Heeloo, hur mår ni denna vackra dag? Solen lyser och det har den gjort nästan hela dagen förutom en stund då det började snöa men annars har den varit fin.(tycker jag)

Just nu sitter jag barnvakt åt mina sötnosar R-C o Aylyne.. Syster har nån stor inlämningsuppgift så hon behövde plugga så brodern min ställde upp men han fick något i vägen så jag fick hoppa in som ersättning till "vaktandet"
R-C är jätteförkyld och när hon kom så hade hon feber men nu är den nog borta men tur att hon är pigg för hon leker så man behöver inte passa henne så mycket :)

Nu så har ni förstått varför jag inte skrev tidigare och nu säger jag hejdå !

Vi för lite mer än ett år sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0