Ahora

Hellu I'm back from school!

Har varit en väldigt lugn dag i skolan, vi var nog inte ens hälften där så de va faktiskt skönt och kan förstå dessa som inte var där, lite onödigt med en timmas skola, eller jag det är det jag har idag.

Hände något som jag tyckte var roligt. En telefon ringde/fick sms och signalen han hade var en av akons låtar. Så mitt i allt skrivande så hör alla "I wanna fuck you" och vår engelska lärare bara "Ojdå", jag tyckte de va lite roligt så jag skrattade för mig själv:P det enda killen sa va " det är en av akons låtar" ..

Y ahora så ska jag ta och städa då vi ikväll får lite besök..

Tjingeling!

ja o min rosiii(rätt gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0