04.03.10

Idag så har jag verkligen inte hunnit skriva. Jag vaknade vid cirkus 10 sedan väntade jag bara på att min bror skulle gå upp så jag kunde tvinga med honom på en promenad. runt 11.30 drog vi hemifrån och vi var inte hemma förrän 14.15! fast då hade vi på vägen hem stannat o köpt med oss lite mat hem men jäklar vilken promenad, han sa att vi hade gått sammanlagt ca 8 km, och det trodde jag dock inte men NU så känner jag min kropp helt sönder. Skojar inte, imorn kommer jag ha världens träningsvärk på jobbet haha men man mår ju så bra av att gå på en promenad!

Nu har jag tänkt äta mig en fruktsallad sen slänga mig på soffan :) Så jag hoppas ni får en fortsatt bra kväll så hörs vi imorn :)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0