I do not have a camera

Yee I'm still in A-Town..Väntar på att faster ska ringa o säga We're coming now! men nee..

Så gissa vad jag gjorde? gick till garaget o måla de sista. ringde pappa o han blev lycklig hihi. Borde få belöning för allt jag gjort den här veckan :P

So what am I doing ? Lyssnar självklart på musik REIK och ska snart äta middag helt lonely, Syrran har dragit hon med, bror vet jag inte o mami åkte nyss för att lämna mat åt papi o andres han drog för att vara bollkalle åt A-laget eller nåt sånt..

Aja ska väl gå o äta .

Btw här e byrån jag har målat om o den nya spegeln, nu väntar jag bara på färg så jag kan måla om hallen :)
Självklart är bilderna tagna med mobil !


O så bjuder jag en bild på mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0