Heloo

Nu är jag hemma igen efter lite arbete. Dessvärre är jag super arg nu. Någon punkterade min cykel så tog jättelång tid för mig att komma hem o jag skulle inte ens hem. Skulle direkt hem till mammas kusin för lite käk men nope drog hem istället för det är närmare men tog mig 30 min att gå hem!!

Hatar dom personerna som glädjs av att förstöra för andra. Stackars papi som får fixa min cykel igen. Han fixade bakhjulet igår för dom punkterade den förra veckan o nu är det framhjulet..

Aja ska väl försöka göra något gott att äta(vrålhungrig) sen kanske jag hinner fixa mina naglar som har varit omålade i över en vecka o för mig är det inte okej!

Chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0