Haloo

God kväll !

Nu hörrni kan jag hålla er uppdaterade igen. Vår nya dator är på plats och internet funkar igen så allt blir bra igen hihi.. Så fort jag fått in bilder ska jag visa hur vacker min kusin blev i lördags. Men vet ni vad jag gjort idag?

Varit o köpt färgen som vi ska använda till hallen och övervåningen samt fondväggen. Vi har redan tejpat allt som ska tejpas så imorgon ska jag börja måla. Ska ta kort på hur fult det är just nu och hur resultatet blir.

Om ni inte visste så är jag jätteintresserad av inredning och det är min andra hobby efter skönhet och hälsa!

Nu ska jag kika lite på TV sedan ska jag sova så jag är pigg imorgon :)

Good night. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0