Alors on Danse

Grymt bra låtar som har kommit! perfekt till sommaren och alla härliga fester. Varje år åker vi alltid runt på massa latinofester o det blir ju också massa party ute med kompisar också. Love it !

Jag har fått massvis med olika kommentarer av nya läsare och det är super skoj. Visste inte att jag hade så många läsare som jag inte känner :P Bland annat har NI frågat att jag ska lägga upp lite fakta om mig eftersom ni är nya här och det kan jag göra :). Sen vill ni att jag ska lägga upp mer dagens outfit, dagens/veckans låtar, make-up o naglar samt var det någon som läst att jag dansar latinamerikanska danser och vill att jag ska lägga in klipp på danser o hur man dansar osv. Men nu är det så att vissa av dessa grejer gör jag inte eftersom jag till exempel inte sminkar mig så ofta och inte klär mig så speciellt om dagarna..

Och det där med att visa er dans, så kanske jag kan göra det men jag är lite blyg av mig.. men vem vet om det är många som önskar sig det så kanske ;)

Något jag har tänkt är att lägga upp lite mer tips och trix fast inte bara när det handlar om skönhet och hälsa utan också inredning. Vad sägs om det?

Svara gärna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0