24-06-10

God förmiddag!

Glömde helt o hållet bort att skriva den där faktan. Jag blev fast i criminal minds:P

Så detta inlägg blir väl lite lång.

Om mig:

Ja som ni vet heter jag Teresa. Namnet "Terexii" fick jag av en man som var här på besök 2005 och även 2006. Han gillade helt enkelt o ändra slutet på namn sen efter det kallade vissa mig det o det blev namnet jag har använt som användarnamn på olika hemsidor:)

Jag kommer från El Salvador men har sedan 20 år tillbaka bott i Arboga. Jag älskar min släkt och mina vänner som har varit vid min sida jämt! På min fritid så försöker jag umgås med mina vänner om jag inte har annat viktigt för mig som tex dans. Helst dansar jag latinamerikanska rytmer som salsa, cumbia..

Efter studenten fick jag jobb på en salong här i Arboga o där jobbar jag än. Jag är redan utbildad make-up stylist, nagelteknolog och manikyrist men vill utbilda mig till hudterapeut o massageterapeut samt vill jag gå en liten utbildning inom inredningsdesign. Så förhoppningsvis får jag gå någon av dessa utbildningar till nästa höst/vår :)

Mer vet jag inte om ni vill vet men är det något ni saknar säg till så svarara jag gärna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0