Living life

Jag slutade tvätta för ca 1,5 timmar sen, och har även hunnit fixa min garderob. Nu finns det plats för nya grejer :P har tagit ut allt jag inte kan ha längre och det var väldigt många grejer.

Som ni vet så har jag gått upp några kilon men jag är nöjd nu som jag är, när jag ser tillbaka var jag föör smal nu känns det mycket bättre, har även gått upp några kilo till dom senaste månaderna men som sagt är nöjd och jag lever livet. Gud gav mig min andra chans och den tar jag tillvara !

Jag kan inte fatta att jag kunde ha dom kläderna haha

Men men har inte så mycket att säga..

Får se om jag lägger upp dom där bilderna annars får ni vänta till efter jag varit på bröllopet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0