I'm not gone

Como esta mi gente?

Ni måste förlåta men inte ska jag sitta vid datorn när vädret är så fint som det är, ca 32 grader om inte mer!

Igår åkte jag ju till Örebro o besökte, för första gången gustavsvik. Härligt hade vi där, fick träffa Victor, Maya med familj :)
På kvällen drog jag vidare till J där vi festade o drog sedan med ut till källarn, arboga meet så mycket folk var ute dock var det väldigt varmt så man klarade knappt av o va där..

Idag så har jag inte varit hemma. Vi har varit hemma hos min morbrors svärföräldrar. Ätit god mat samt badat í deras pool,  nu ska jag lägga mig o vila en stund blev inte så mycket sömn i natt:P

Bilder kommer sen! så länge får ni lyssna på denna skit sköna låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0