EXTRA

Nyss ätit middag, dansträningen idag var bra, lite segt att min danspartner(min lillebror) inte var här så svårt o lära både tjejernas o killarnas steg men det gick bra till slut :D

Vad tycker ni om kopior av låtar? alltså det finns ju massa låtar som andra artister gör om, vissa lyckas o gör sin egna version mycket bättre eller inte alls lika bra. När man gör om en låt så ska den självklart göras till det bättre så man tänker "shit denna var mycket bättre än den andra"  Anledningen till jag kommenterar detta är för att jag hittade en version av Rap das armas på spanska men själva texten o lite annat var sämst, gör man om en sån bra låt så ska man va expert inte wannabe good :P men självklart känner man lite dancefeeling när man hör såna här rytmer :) men Parapapapapa är mkt bättre än Arrapapapa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0