2010-07-13

Hej !

Tisdag idag och vädret är fortfarande stekande. Jag som ville åka utomlands i sommar men så som vädret är här så skippar jag det, sommarn är ju bra här så varför åka bort? fast självklart är det finare utomlands än här i Sverige. Nu är det inte många dagar kvar innan jag måste packa igen, om jag ska vara ärlig har jag inte packat upp de jag tog med till linköping men de måste upp imorn då jag ska tvätta för på fredag tror jag, åker vi ner till R. Sedan blir vi borta till nästa söndag. Ska bli såå härligt att få komma bort o vara i vackra göteborg o varberg ! förhoppningsvis åker vi ner till helsingborg under en dag också. Vore kanon!

Nu ska jag ut o göra några ärenden sen åker vi nog o badar.

PS Min mamma tycker inte jag ska va i solen mer för enligt henne är jag för brun nu.. men jag tycker jag kan få vara liiite brunare så det håller sig hela hösten haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0