2 dagar kvar.

Nu är det inte alls långt kvar, gruppen är framme om nån timma så det är väl i Arboga senast 22.00, ska bli skit kul! Idag har vi varit o shoppat lite, vart mest kläderna tills på lördag ville även ha skor men hittade inga så får ha ett par gamla :P

Nu ska jag se om folket vill gå iväg o dansa en stund så vi får en bra uppvisning på fredag.

imorn kommer jag vara upptagen heela dagen med bla, dansträning, matlagning, intervju (igen) med tidningen och bandet och sedan ska jag försöka hinna förbi jobbet o säga att jag lever haha, betala räkningar och sedan full rulle hela helgen med riksträffen !!

Fun fun fun! Glöm inte bort nu att alla som vill komma är välkomna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0