trött..

blogg.se är hur seg som helst just nu..
Nu har mina kusiner åkt och det känns jätte tomt här hemma.. kommer sakna den där lilla bebisen som är så himla gullig.. Jag hoppas jag får se dom igen väldigt snart :)
Nu sitter vi och snackar och ska snart kolla på film.
Glömde säga att min lilla tjockis har lärt sig att säga mitt namnt tia teresa eller ja hon har fortkortat precis som mina andra syskonbarn till Tita:P men det är väl gulligt!

Nej usch va jag känner mig trött och känner verkligen inte för att jobba imorgon eftersom jag har jobbat väldigt lite.. Tvätta behöver jag också göra för har inge kläder alls haha..

nu blir det movetime (om jag inte somnar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0