tjohej!

Im back at home. Linnéa och jag tog oss hem till hennes syster för lite fika. fick även se lilla tjejen som har så himla fina ögon, det är sjukt !

Sen tog vi oss till solariumet för att få lite färg. När jag låg där under tänkte jag på hur skönt de hade varit om jag hade legat på stranden och solat och att de var solen som brände o inte en apparat.

Men vi får nog vänta några månader till det med tanke på hur kallt det är nu, tror ju liksom inte att de kommer ändra från en dag till den andra:P

Har precis duschat och väntar nu på att maten ska bli klar för är vrålhungrig!!
Samt hoppas jag på en eller två kapitlar av sortielgio med mamma efter maten...

byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0