Sortilegio

Nu är jag fast !.
Såg på en spansk kanal att de hade börjat en ny serie och den verkade skit bra så satte mig vid youtube och sökte på serien. Fyfan nu ska jag börja se på hela. Skitbra och det bästa med spanska "novelas" är att skådisarna är jättesnygga !! huvudpersonen är lätt snyggast hittills:P

Novelas är som en serie men den pågår väldigt länge och brukar alltid handla om ett par. Antingen är tjejen eller killen fattig och den andra rik och det är alltid någon som vill sära på dom men till slut blir det alltid de 2. Men alla novelas är jätteolika och därför är de så bra. Denna novela började lite konstig men både jag och mami är fast. Sortilegio heter den om ni vill se(dock måste ni kunna spanska )

Är han inte snygg ? William Levy


Kommentarer
Postat av: Marina

Ome de e ju han från Acorralada:P haha

2010-01-04 @ 19:16:37
URL: http://mariic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0