NACKSPÄRR!!

Goddagens!

Idag blir det engelska lektion på eftermiddagen..dock har jag inte min engelska bok här, skulle ha fått den igår men dom skickade fel bok! typiskt men hoppas iaf ha den imorn så jag kan jobba hemma med det. Hoppas också jag hinner få naturkunskaps boken till imorn också.

Ja igår hade jag ju ont i huvudet typ hela dagen fast den försvann sen när jag prata med min älskling, de va kanske de som behövdes hihi men idag vaknade jag med nackspärr och kan varken kolla upp, ner eller åt sidorna, jättejobbigt men måste se till o fixa mig snart för kan inte se ut som ja ett troll, för det är så håret ser ut just nu affro nästan :P Det händer alltid något när man har värsta planerna..

Nu ska jag sätta på musik och börja styla till mig lite sedan fixa lunch. Bjuder kanske på bild på hur jag ser ut idag :)

Ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0