Music!

Jag får inte nog av lite party låtar och just nu är jag taggad för fest men har inget planerat förrän om några veckor! Eller kom precis på att jag kan övertyga syster att boka danssal så vi får lite movimiento nu under veckan, det skulle sitta fint ;) nu ska jag ba få henne på bra humör när hon kommer hem så jag kan få som jag vill.

Jag har hittat en sak jag vill ha i birthday present eller så får jag köpa det själv så jag kan ha det på mig till fiestan..hm nej nu ska jag shakea ass med systerdotter som står faktiskt och dansar till Daddy Yankee- Temblor just nu hihi..

Ock till mina läsare som önskat mig god kväll, God kväll till er också  och hoppas ni alla sover gott i natt !


Kommentarer
Postat av: Malin

jenny bygde? :P haha

2010-01-13 @ 09:17:17
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0