huvudvärk!

Ja jag nämnde ju tidigare att det inte skulle bli nå jobb idag så ägnade tiden åt att söka efter naturkunskaps boken, mailade läraren o hon gav mig ett annat namn på en annan bok för alla i klassen hade haft samma problem, så nu har jag beställt den boken men känner inte för att göra något nu, har världens huvudvärk och skulle behöva sova, så ska nog upp o lägga mig en stund men nackdelen med det är att om jag skulle råka somna så kommer jag bli jätteseg sen när jag vaknar, blir aldrig piggare :P

Ne nu ska jag hämta posten så jag får lite frisk luft o sen vila ögonen en stund.

Kolla in denna video, dom dansar så hett!!, tyvärr går det inte ladda upp videon men ni får länken så ni kan kolla!

http://www.youtube.com/watch?v=2cehkSxOLNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0