Hungrig!

Min mage skriker efter mat just nu och mami har precis börjat gjort den. Idag ska jag äta fisk, äntligen säger jag nu, för det var ett tag sen vi åt annat än kött:p And i like fish..

Idag har jag städat rummet(precis klar) och så håller jag på att tvätta. Det däremot blir inte klar än, torkskåpen torkar inte snabbt så tror den håller på att gå sönder eller nåt.. efter käket tar jag mig mot stan för att köpa nya linser och linsvätska, som jag hade glömt att köpa! känner mig lite stressad eftersom typ alla butiker stänger kl 15.00? Sen ska jag köpa värmeljus för det ser tråkigt ut att bara tända typ 2 st när jag har hela rummet full med ljushållare :)

Nu ska jag kika på ett kapitel av Sortilegio.

Puss<3

Ska inte glömma bort att gratta min kusin som fyller 9 år idag , grattis Mauri. Och imorn fyller min lilla tjockis 2 år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0