hiho

märkte faktiskt att jag hade skrivit OCH fel på förra inlägget, de blev med K på slutet haha så kan de gå:P

Jag känner mig jätteseg idag och inte konstigt för inatt blev det verkligen inte mycket sömn.
När jag väl hade somnat började hemtelefonen ringa och ingen gick upp o svara, sista samtalet gick 04.48 för då ringde de istället till systers mobil men vi vet ännu inte vem det var förutom att de va från E.S. så hoppas de inte är nå allvarligt.

Sen var jag ju tvungen att gå upp tidigt för skulle ju till vårdcentralen på morgonen o lämna lite prover. Allt var typ bra, dessa tester blir dom avgörande på om jag är helt frisk eller om jag måste fortsätta lämna prover varje månad under ett år till, jag är rätt trött på alla prov jag måste lämna in..

Nu ska jag fixa mig och sedan göra lunch för idag börjar ju lektionen tidigare än igår.

Bye


Kommentarer
Postat av: Malin

sv: haha okej.. jag tyckte hon var snäll, men dålig lärare.. men hade henne i svenska, så hoppas hon är bättre i engelska då:-)

2010-01-13 @ 12:50:44
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0