facts facts

Namn: Teresa Cruz S.

Kallas för: Terre, Tere,Tessan, Terexi, Teresita,gumman(av pappa).

Stjärntecken: Vattuman

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: i öronen bara, 3 i höger öra och 2 i vänster.

Tatueringar: Inte än

Längd: 1.58,5

Skostorlek: 36

Hårfärg: mörkbrunt

Fräknar: No no no

Motto: jadu ?

Önskar du att du bodde någon annanstans?  självklart! i ett varmt land.
Är Du kär? Det kan man säga.

Tycker du att du är attraktiv? Ja de tror jag, fast inte alltid

Dricker du? Ja

Röker du? Nej

Vilket schampo använder du? just nu använder jag Paul Mitchell, för färgat hår

Vilken parfym använder du? anväder flera, men mest från mexx.

Vad är du rädd för? vet inte riktigt, mycket som skrämmer mig men inget jag är rädd för.

Gillar du att tvätta? vem gör det?

Gillar du berg- och dalbanor? Nej usch, åker aldrig karusseller.

 

Senaste…

Filmen du hyrde? killarna hyrde: Sex Drive

Filmen du köpte? -

Låten du hörde: Reik- Inolvidable

Låten du laddade ner? -

Personen du ringde? syster

Personen som ringde dig? syster

TV-program du såg? my boys

Person du tänkte på? på bebi

 

Favorit…

Låt: oh jag har så många, men just nu så är det nog Aventura- Dile al amor

Sak att göra: umgås med familj & vänner,dansa, ta't lungt.

Sport: Dans

Dryck: Fanta

Kläder: vanligt vis går jag klädd i något skönt, inget jag tänker på direkt, men till fest ska de va klännig/kjol, high heels.

Film: har många

Bil: Vet inte, är sämst på bilar

Serie: CSI, Criminal minds, ja nästan alla kriminalserier.

 

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja

Gråtit över en flicka? Hm.. no

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Ja men inte jag som slagits 

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Ja

 

Antal…

Gånger du varit kär? eh kanske 2-3 gånger

Gånger ditt hjärta brustit? 2

Hjärtan brustet på grund av dig? Ja tror det hänt 1 gång

Tjejer du kysst? ingen på riktigt, kanske på skoj med tjejkompisar

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? det är väldigt många

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ett antal gånger.

 

Senaste…

Boken du läste? tycker ej om och läsa böcker

Personen du fick e-mail av? Alberto R.

Personen du fick brev av? Vet inte

Personen du fick sms av? bebi

Gången hela din familj åt middag tillsammans? igår kväll

Saken du köpte? Ett par jeans leggings, tröja,och underkläder.

Vad har du gjort idag?
Nyvaken typ, så inget än.

Brukar du svära mycket? inte lika mycket som förr men ja lite

När stiger du upp på morgonen? brukar nästan alltid vakna samma tid vid runt 8-9 vid fest runt 10

Vad har du på dig? Pyjamas och brors kofta:P

Vad ska du göra ikväll? kolla på la novela?

Vad är du allergisk mot? Mejeriprodukter

Var har du ont? ont i vänstra axel,

Använder du hårspray? Bara när jag ska göra nå speciell frisyr.

Kan du stå på händer? Nope

Håkan Hellström eller The Ark? Ingen av dom

Salt eller socker? Saft

Gillar du ketchup?  Nej, har aldrig tyckt om de!

Är du glad nu? Ja är nog alltid glad

Var du glad igår? Jajamän

Vad dansar du till? typ till allt, men mest latinamerikansk musik

Stockholm är… ? Stressigt, hatar Stockholm

Göteborg är… ? Min sommarstad, fint och lungt! älskar!

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti

Land du vill besöka? El Salvador(Igen), USA,Spanien(igen),Italien, ja väldigt många fler..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0