Dans sugen...

..är  jag just nu. Längesen jag festade riktigt ordentligt och kommer nog få vänta några veckor till nästa fest :P Sitter och lyssnar på Sean Paul ft. Pachanga- Como estas och blir väldigt sugen på att ställa mig upp och dansa här i vardagsrummet men har lite folk här så gör inte det haha..

Min käre bror åkte till Gbg för Gothia cup imorse och jag väntar på att få höra hur det går för dom men han har ännu inte ringt.. Jag önskar honom samt min papito lycka till då båda är där för att spela.
Elsi åkte nyss hem så det känns tomt nu =( men ska snart ställa mig o baka nåt gott eftersom jag lovade mari och beto att jag skulle ha fika när de kom idag.

Mer finns det inte o säga så slänger upp lite bilder från nyår :)

Några av släkten

Småkusiner

Jag & Toñito

Kusin & Jag

Leken: La Papa Caliente

Pappa fick dansa reggaeton :P

Vi 3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0