Brrrrr...

..va kallt det är, tror det är -23 här ute hos mig! jag vill ha lite värme. Som pappa sa idag: jag hoppas på att värmen kommer tillbaks på torsdag när jobbet börjar igen haha, vore skönt eller hur?

jag har hunnit med allt jag skulle göra idag. Betalt lite grejer, städat, tvättat, gått och gjort undersökning för linser och även köpt med mig dom! så känns bra, nu behöver jag inte oroa mig för att behöva undersöka ögonen igen på ett tag.

Vår internet/telefon hade slutat funka ett tag men nu är den bra igen så ni som försökte ringa hem till oss så  funkar det igen:P

Något roligt som hände idag var att jag blev tvungen att äta ris som smakade bränt pga att mamma lämnade kvar den på plattan igår och glömde bort att den stod där eftersom vi satt o kolla på la novela:P nästan samma sak hände idag med fisken haha.. inte ens jag gör sånt för att se en serie ..

Nu ska jag ha myspys med familjen med mat, efterrätt och fiiiilm.

Förresten min bror kom bara till åttondelsfinalen =(..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0