Ay Ay Ay!

Gårdagen ute hos Frida va jätte mysigt. Jennifer joina oss också vilket va kul eftersom de va ett bra tag man såg henne också. Det blev mycket skratt till en skräckfilm som var skit äcklig. Tror folk skulle ha skrattat åt oss om dom såg hur vi satt/låg på soffan och att vi blanda skrik och skratt:P Men så är det med mina damer, va jättetrevligt och jag hade verkligen saknat dom <3

Min torreksem har blivit sämre=(, Nästan varje vinter då det är riktigt kallt ute kan jag få eksem pga att jag alltid blir så torr och jag fick salva för det och det blev bra under 1 dag men idag så har jag blivit röd på de ställen jag har som värst och det svider så den salvan va inge bra för mig. Suck.
Och det kliar men jag kan inte direkt göra något eftersom det svider. Men farmor sa åt mig att göra ett bad med nåt som jag inte riktigt vet vad de är så kanske testar det sen efter frukosten och se hur det blir.  

Nu ska jag göra i ordning min frulle.

Hasta luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0