21:23

Efte att syster och R-C drog så blev jag jättetrött och har bara degat på soffan men nu har jag ju gjort allt jag skulle göra. Köpte äntligen en almanacka så jag kan skriva ner allt, behövdes för har varit flera månader utan att ha en så jag har skrivit allt på olika lappar:P

Engelska boken är köpt nu fattas bara att jag ska hitta den där jäkla naturkunskaps boken som jag inte hittar nånstans...

Imorgon är det fredag och ingen lugn fredag får jag. Det blir tandrelgeringen redan kl 09.00 sedan full rulle hela dagen. Bibblan får ett besök samt plugget och jobbet. Hemma igen runt 18.00 och hoppas på god käk och lugn kväll. Ja nu har jag förklarat hur morgondagen blir, om jag orkar så håller schemat annars får vi se haha

Puss och säger redan nu god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0