15 januari

Goddag!

Jag har nu varit hos tandis och fick på pluppen igen och ska ha dom en månad till sen ska dom av, ska kännas skit skönt och få ta bort tandställningen. Känner mig lite snurrig idag så ska lägga mig o vila en stund innan jag måste göra lunch och sedan gå till jobbet, kanske kommer jag bli sjuk?=/

Känner mig jävligt irriterat eftersom jag beställde engelska boken igår och ni gissar inte vad jag hittade idag. När jag var i köping så tog jag med mig metro hem och där fanns det en annons om en sida som säljer böcker billigt och just den boken jag köpte var mycket mycket billigare på denna sida än på adlibris!! förbannad! Det ska alltid bli så när man beställer saker, man hittar alltid samma sak billigare efteråt ...

Apropå böcker, är det någon som har en bok som heter Naturkunskap AB, förlag: natur och kultur, författare: Gotborn med flera.?

Jag hittar inte boken någonstans och måste få tag på en bok så fort som möjligt !

Nu ska jag sluta skriva.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Malin

tyvärr var det en bok jag hade när jag läste naturkunskap (har för mig att det var den) men jag ägde den ju aldrig, fick ju låna den från skolan :P

2010-01-15 @ 13:54:00
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: fan va mysko :S men prata med din lärare. men annars kan du ju alltid fråga naturkunskapslärarna på vasa om du kan få köpa en bok av dom, som dom kanske inte behöver :p om de nu är samma.

2010-01-15 @ 14:00:31
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0