13/1-10

Onsdagen är snart över, och snart är det helg igen. SKÖNT!
Skolan gick bra idag också förutom att vi redan vecka 4 ska ha prov :S men det är lätta grejer vi har nu så tror de kommer gå fint fint. Har faktiskt inte gjort så mycket mer idag än att kolla på novelan med mami, Har varit riktigt hungrig idag också fast det beror nog på testerna dom tog imorse. Sjävklart har jag ätit varje gång jag känt suget för något gott så imorn får jag tagga ner på ätandet haha
Nu ska jag ringa till lite fox o se om de kanske har naturkunskapsboken jag behöver, så slipper jag köpa och sen ska jag diskaaa(boring) ..

Later. 


Kommentarer
Postat av: Malin

sv: haha ja det är hon.. ja okej, men det är ju skönt i alla fall :-)

2010-01-13 @ 20:22:33
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0