10 dar kvar

16 januari idag och det är bara 10 dagar kvar tills jag fyller, längtar längtar! Kommer ju få träffa lite folk och som kommer min bebi också, saknar honom jättemycket..

Igår blev det inte som jag hade tänkt, skulle ju till Jennifer men sen så blev jag jättetrött och hängig och behövde äta så jag stannade hemma vilket kanske va bra för jag va för seg för att umgås med. Så spenderade nästan hela kvällen med att prata med eshii först sedan med my boy:)

Men ikväll drar jag ut, behöver komma på andra tankar än böcker, jobb och stress så ikväll kör vi på Frimis, som ska ha salsa på lougen och R'n'b, dancehall,reggaeton,hip hop på stora dansgolvet;) Så ses där !

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0