Wadzup friday!

Yee igår blev det inte så mycket uppdatering men papi hade vart hemma hos faster och när han kom hem sa han att min bästaste maripari var här så självklart ville ja se henne och tur var så mådde jag ju bättre så hängde med henne o Toñito en stund, när jag väl kom hem så satt ja ba o kolla på tv, orkade inte ens skriva klart uppsatsen så den gör jag nu. Snart klar med den också så skickar in den idag för läste att den inte behövde skickas in förrän den 22 men gör det nu så jag inte glömmer:P

Ja senare idag så har jag tänkt städa lite, vi ska ju ha kalas imorn så passar på att städa rummet ifall nån går in där hehe, och ska iväg till jobbet en stund också, orkar inte eftersom det blåser och snöar så de gör ont i ansiktet!

 

No pues ya me voy, so hörs later!

Jag och Toñito nån dag innan nyår =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0