thank good it's friday!

Nu är det äntligen fredaaaag. jag ska snart börja fixa mig lite för att äta lunch sen skola. Börjar bli lite nervös, har ju muntlig redovisning o jag har läst igenom texten ett par gånger men tycker inte ni att även om man läser en text så presenterar man den ändå inte likadant? så jag ska bara läsa mina stöd ord och ge järnet.

Just nu opereras pappa. han har haft ett extra hål i örat(alltså inne i örat) så operation var det som gällde. Jag hoppas att jag är hemma tills han kommer idag för vill inte att han ska va själv här.

Och jag funderar verkligen på att ringa doktorn för har haft ont i huvudet, eller mer sagt vid pannan o neråt mot kinderna.

Vill ju på Calle Ocho imorn men det går inte och dansa salsa med en massa snurrar när man själv blir lätt snurrig :P

Ne nu ska jag gå. Hörs sen då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0