Söndag..

Varför måste man vara seg på söndagar, även när man inte har festat dagen innan? och varför går dagen värsta sakta?

Jaa idag vaknade jag runt nio tiden och käkade salvadoransk frukost, riktigt gott fast saknade los platanos fritos..Sedan vid 12 tiden drog vi till vasahallen där Andrés och Joni hade poolspel, jätte duktigt spelat av dom ! Sen efter det hade jag tänkt att skriva klart manuskriptet till min argumentation "uppsats" men det gick inte. När man som minst anar det så kliver släkten in morbror kom, farbror o familj va redan här sen kommer även faster ja då går det inte att plugga direkt.. så jag har faktiskt kollat på 3 filmer istället.
Vet inte hur jag kommer hinna göra klart uppgiften i tid för imorn ska jag jobba...

Nej nu ska jag äta fruktsallad.

Puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0