snygga grejer..

Skolan har gått bra nu så har jag "sportlov" från naturen eller jag har ju uppgifter jag ska göra hemma samt plugga inför provet jag har vecka 10 men lov är det.

Men nu har jag ägnat cirkus en 30-40 min åt att kika in lite kläder, smycken,skor ja hela köret och jag har nog fastnat mest för flera olika bustier som jag hittat på lindex, det är ett måste till sommarn alltså!

Måste få med mig pappa på en shopping runda snart eller min syster haha har ju present kort på gina och vero moda också ;) så shoppa ska jag göra.. idag kände jag äntligen lite värme från solen och fåglarna sjöng, äre dags för snön och försvinna nu ? Gör mig lycklig !!!


Nu så ska jag göra fransk manikyr på mina naglar så tillbaks om 40 min kanske !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0