Snöstorm!

Jävla skit väder!
Idag mår jag inge bra men har tänkt ta mig till skolan iaf, vi ska nämligen labba idag och det är enda lektionen vi ska göra det på och fortsätta med nästa del av kapitlet. men som det ser ut ute så kan jag ju bara bli sjukare om jag går ut. Det blåser som fan och ont i örat har jag ju redan och ont i halsen hade jag imorse när jag vaknade..

Ja men va ska man göra det är vinter och då blir man ju ofta sjuk.. För min del får det va snö kvar hela februari men sen ska de fan i mig försvinna till mars så man får vår eller va säger ni?

Jag sitter fortfarande i pyjamas men ska nog ta en dusch så jag blir pigg, har nämligen suttit och kollat på vårkläder,skor o massa andra saker som jag vill köpa men det får vänta ett tag till, tänker ju inte köpa något förrän jag ser att snön börjar smälta o det blir lite varmare i luften.

Förresten är det någon som vet om det finns nå extra jobb i Arboga,? skulle behöva ett:P


Kommentarer
Postat av: Malin

ja eller hur! fram med våren nu :-) extra jobb är svårt.. jag har sökt ett sådant i många år. möjligvis inom vård och omsorg, men de är väl flest de som är utbildade typ..

2010-02-03 @ 20:56:42
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0