Snöar..

när man har haft ett par dagar med strålande sol och skapligt skönt ute så vaknar man idag till att det snöar! fyfarao va jag hatar snön nu, vill inte ha mer snö vi har typ 2 veckor kvar av februari och sen är det mars då vill man ju att nästan all snö ska va borta ju..

Idag har jag pluggat lite på morgonen sen har jag inte gjort så mycket, pappa bad mig skotta snön men har inte gjort det än eftersom jag fick ont i magen men nu har det lugnat ner sig lite så ska passa på att göra det innan Adrew kommer hem.  Annars finns det nog inte så mycket mer att berätta.

Asi que vamos hacer una locura que esta enfermedad no tiene cura, solamente nos ah visto la luna cuando nos perdemos en la noche oscura tralallala

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0