Snake on a plane..

..kollar jag på nu, jag har sett filmen tusen gånger men faktiskt så tycker jag den är as bra, får panik varje gång jag ser ormarna :P


Jaa jag kanske ska berätta att vi katoliker fastar från och med idag fram till påsk(andra religioner gör det också), man ska äta mindre än vanligt, typ skippa lunchen eller äta frukost, lunch och middag i mindre portioner sen skippar vi att äta kött eller ja så mycket det går. men just under påskveckan äter vi aldrig kött utan fisk o andra saker som vi bara äter just till den veckan. kött äter man inte eftersom Jesus plågades under dom dagarna..

Så nu vet ni det, jag förklarade inge bra men tror ni förstår :)

Nu ska jag sätta mig vid tvn igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0