Sista Februari

28 februari och ska först skriva Grattis big sis !
Och vidare till gårdagen, har inte haft så här kul på källarn på väldigt länge, eller ja har ju inte varit ute här sen i typ oktober eller nåt sånt så kan va det.. eller så har man ju världens bästa kompisar som gör allt roligt ! Åkte hem tidigare igår för jag var riktigt trött så tog mig ut därifrån tidigare tillsammans med mina damer :) så slapp jag ju allt trängsel !

Idag så har jag försökt sova ut till max men kunde inte mer än till 10.30 så känner mig lite så trött nu men får försöka hålla ut tills ikväll ..nu ska jag kolla på film o vänta på att mami ska baka nåt gott(hon har lovat att göra de) så jag får fika sen innan jag ska leta vidare på filmen dance with me som jag har velat se på väldigt länge men eftersom den är rätt gammal så finns den ju inte att hyra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0