Sabado 27.02.10

Idag är det lördag och den sista lördagen på denna månad sen är vi inne i mars och man känner av lite värme eller ja det är ju varmare ute nu :)

Ska kanske ut en sväng med syster o familj innan jag fixar mig för att gå till kyrkan, idag ska vi tydligen vara där redan kl 1330 för vi ska äta lunch tillsammans och fika innan mässan men vet inte riktigt om jag orkar vara där så pass länge.. men gott med pupusas iaf :D så vi får se hur jag gör.

Sen när allt det är gjort så äre hem och skynda sig för att fixa sig inför kvällen blir ju fest ikväll så hoppas att jag får en rolig utekväll i arboga! längesen man var ute här så hoppas på att det blir kul..

Ya pues ha en fin lördag allihopp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0