Ricardo Arjona..

hej måndag och tröttheten.
Vaknade runt 07.00 idag efter att ha fått ett samtal från tandregleringen, skulle ju ta bort "tandställningen" idag men min tandläkare är sjuk så dom bytte tiden till nästa månad.. suck jag som ville bli av med den:P
Så jag sov några timmar till och vaknade vid 10 det var väldigt skönt eftersom jag sov typ inget natten innan..

Nu sitter jag och lyssnar på lite musik just nu har jag satt om Ricardo Arjona-Historia de un taxi, jag bara älskar honom!

Har tänkt att efter lunch så ska jag plugga lite sen mot kvällen ska jag träna!

Så jaa finns inte så mycket mer att säga.. Nu ska jag kolla på lite modeeee

Besoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0