New week

Nu har vi precis gått in i vecka 8 som är Februaris sista vecka och det är kallare än någonsin, Fyfaaan när ska det bort? Vissa har sportlov andra inte men jag är ju nästan intill ledig hela veckan så jag kan nog säga att jag har sportlov 2 veckor:P

Vad händer idag? Inge alls, ska bara vara instängd här hemma för jag går inte ut i kylan + att jag är väldigt trött sov nämligen jätteoroligt sen så hade jag en jättekonstig dröm och väcktes av min syster vars tåg var inställd så pappa blev tvungen att åka o hämta henne på station. När jag gick in och sa åt min pappa så trodde jag klockan var halv nio och mamma låg fortfarande i sängen ja ba shiit ni har försovit er! fast nee klockan var bara sex haha sen somnade jag om och då vaknade jag till av att Rosita kom in i rummet o satt på sängen men tror jag somnade om en stund till för när jag väl gick upp så var hon inte här :S Jaa om dagen började såhär konstig så kommer nog den fortsätta va konstig tror jag .. Brukar bli så..

Och det värsta i min dröm var att alla mina närmaste vänner ignorera mig som om de inte kände mig och min pojkvän kände inte igen mig heller och den enda som hjälpte mig var min gudmors son Erick haha.. weird :S

Ne nu ska jag gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0