Me va bien.

Det går bra för mig, engelskan i fredags gick skitbra tydligen och läxförhöret idag också, känner att jag kan typ allt till muntliga provet jag har imorn och jag har bara läst texten 2 gånger. Har ju typ hela förmiddagen på mig imorgon också så kan läsa texten igen minst 2 gånger så känner att de kommer gå bra där med;) efter det så ska jag sätta igång med att skriva klart min uppsats om skönhetsideal och skriva klart om kapitel 2 sen har jag inga fler uppgifter att göra denna vecka, SKÖNT!

Men jag ska faktiskt lägga all tid till detta så kommer nog inte hinna träna nå mer fast har jag tur så kan jag nog ta en promenad hem till syster och försöka gå dit på 10-15 min,annars tar det ca 20-25 min:P

Ahora me voy..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0