Kommentarer..

jag har fått lite kommentarer och tänkte jag skulle svara på frågorna här så kanske fler som hade tänkt fråga får svaret på en gång:). har aldrig haft så här många besökare eller överhuvudtaget fått frågor haha men hoppas ni fortsätter läsa min blogg!

1. Vart utbildade du dig? jag gick stil och trend på carlforsska gymnasiet i västerås, så jag har inte gått nån privat utbildning utan ett gymnasieprogram, dock fick vi inte fördjupa oss i allt vi höll på med så därför är jag bara utbildad som manikyrist/nagelteknolog och make-up stylist.

2. Vart kommer du ifrån? Jag kommer från El Salvador, vissa brukar tro att de ligger i Spanien men nej det är helt fel, El Salvador ligger i latinamerika och är latinamerikas minsta land:P

3. Hur många kusiner har du egentligen? haha jadu jag har nog inte riktigt koll hur många jag har totalt men just här i Sverige har jag 26 kusiner sen har vi ju också mina kusiner barn och sysslingar som jag även kallar för mina kusiner.. Min pappa har 6 syskon så därför är det många kusiner men i E.S har jag nog runt 30 kusiner, tror jag?

4. Va hade du för sjukdom som du skrev att du hade klarat dig undan ifrån? jag hade akut anemi.min hemoglobivärde låg på 45 vilket är väldigt låg, det "botades "av en blodtransfusion men fick hålla på med mediciner under nästan ett år. Ett flertal tester fick jag ta men vart blodet tog vägen vet jag ännu inte. Nu mår jag iaf bra fast var tredje månad måste jag kolla blodvärdet.

Hoppas det räckte och att ni fick rätt svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0